Pressemeddelelse 2024

September 12, 2024

Nyhed

Dopago er flyvende og udvider organisationen som sammen med vores unikke team vil sikre fortsat vækst og med ekspertise, know-how og dedikation levere bedste service og løsninger for vores nuværende som kommende kunder i markedet for Parkering, Transport & Logistik, Taxi Management System og Færgetrafikken i Skandinavien.

Ny styrket organisation

Jan Pedersen er udnævnt som vores nye administrerende direktør med fortsat ansvar for konceptudvikling i vores løsningsområder.

Anders M. Jørgensen er Projekt- Drifts- & Udviklingsansvarlig for den samlede forretning herunder ledelse af Odense afdelingen.

Helle Krogsgaard er tiltrådt som ansvarlig for økonomi, HR og administration og vil sikre en strømlinet økonomisk og administrativ drift.

Derudover styrker vi vores salg på parkeringsmarkedet i DK med ny salgs- & kundeansvarlig Søren Braun.

Sammen med alle kollegaer hos Dopago og med den nye organisations samlede erfaring og dedikation, ser vi frem til at fortsætte det gode samarbejde og som altid er vi klar til at supportere jer, svare på spørgsmål eller uddybe ovenstående.

På vegne af Dopagos ledelse,

Jan Pedersen